Förkylning rimmar på...

2008.09.10 kl:13.52

Mitt huvud det är tungt som bly,
fyllt av snor det är.
Ifrån detta jag önskar jag kunde fly
men en förkylning jag bär.

Jag hostar och rosslar och nyser,
orkar inte snyta mig mer.
Vill bara sova och jag fryser,
under täcket jag kryper ner.

Dock har jag en hel del att göra,
massor att läsa, en hel bok.
Kanske det får bli till att smöra,
för seminarieledaren, men hon är nog för klok...

Det är bästa är kanske att vila & ta det lugnt,
och det kan man ju försöka göra.
Men det blir svårt och lite tungt,
eftersom jag Kirk Franklin ikväll ska höra...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hoppas du får en bra dag. :)

2008-09-10 @ 13:59:02
URL: http://artondejuni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0