Kirk!

2008.09.11 kl:12.31


Kirk Franklin på Conventum igår!
Det var grymt bra! Jag är verkligen glad att jag var där,

Vilken man han är, Kirk!
Han verkade så otroligt ödmjuk,
och brydde sig verkligen om publiken.
Dom som hade åkt långt fick komma backstage.
Han gick ut i publiken och frågade vilka låtar folk ville höra.
Och dom spelade i princip alla låtar som folk önskade.
Han gjorde liksom hela publiken delaktig i konserten.
Det blev inte den där "vi och dom-feelingen"
mellan publiken och dom på scenen.

Grymt bra på alla sätt.
Grymma sångare och bra låtar!
Jag är så nöjd, så nöjd!

Dessutom.
Precis bakom mig och Jenny råkade dessa två personer sitta:
Mattias&Christoffer på Kirk
Mattias från E.M.D & Christoffer Hiding.

Vid ett tillfälle sa Kirk att alla i publiken skulle
krama minst 3 personer som man inte kände.
Då passade vi på att vända oss om.
HAHA! kul.

Vi såg även Carola där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0