Munskölj?

2008-09-07 kl: 08.26

Munskölj...?

Jag köpte ett nytt munskölj för ett tag sen.
Listerine.
Har aldrig provat just den sorten förut.
Det är ju totalt livsfarligt!
Första gången jag skulle använda det trodde jag att
min tunga skulle brännas sönder...!
Lagom skönt sådär.
Och att ha det där giftet i munnen i 30 sekunder är ju totalt omöjligt.
Jag bara undrar, är det bra att använda såna grejer?
Känns ju rent farligt, för det gjorde verkligen riktigt
ont i munnen långt efteråt de första gångerna.
Nu har jag börjat vänja mig.

Kommentarer
Postat av: The Fredd

Nä Listerin är sådär du. G och köp flux. Din gom slipper bli sönderfrät samt att Flux är bättre då det innerhålle mer flour och ger en skön, god, fräsh upplevelse.Fredrik tippsar

2008-09-07 @ 16:55:22
Postat av: EmmaPQ

Haha. Tack Fredrik, för ditt tips. Ska testa Flux nästa gång!

2008-09-08 @ 14:01:31
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Wachen

Lätt att du ska vänja dig vid Listerine. Det är SÅ grymt och tänderna blir rena! Lite smärta ska man tåla!!

2008-09-11 @ 19:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0