Släng skiten!

2008.09.14 kl:14.51

Oj, vad trött jag blev på alla saker!

Det går inte leva i min lägenhet på grund av att jag äger så mycket
saker
grejer
prylar
skit!

Det faktum att jag ganska nyligen flyttat till en grymt mycket mindre lägenhet än min förra,
samt att jag denna månaden har en inneboende som bor på min soffa,
gör väl inte saken bättre.

Jag vet inte hur mycket saker jag har vält ner, spillt ut, saker som runnit ut och gått sönder,
för att man stöter i något så fort man vänder sig om.
Idag fick jag ner 4 hyfsat nya, i alla fall hittills oanvända, ljuslyktor i glas, varav 3 gick sönder.
Igår rev jag ner en hel burk med oregano som spred sig över hela mitt "kök".

I nuläget vill jag bara slänga precis allt i hela lägenheten,
(förutom sängen, plattången, ipoden och 2 uppsättningar kläder)
i en stor kontainer!

Och mitt i allt detta är det massa saker och grejer jag vill ha och har planer på att köpa.
Det är sjukt!
Jag behöver inget mer, förutom mat och hårspray (för det är slut).

Och alla saker som man bara har, som man aldrig ens använder.
Varför? 
Och återigen varför kan jag inte slänga nåt?
Jag har sjukligt svårt för att slänga saker.
Jag vill ju spara på allt!

Ingen bra idé när man bor på 22 kvadrat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0