Balla bruttor bakom bruna bananer blev bussgods

05ba9cd711271866a64b8b222ad03bd9.png


Balla bruttor bakom bruna bananer blev bussgods.
Joybells är på väg till Habo. Konsert ikväll klockan 18.00.
Alla äter bananer på bussen. Även jag, fast jag syns inte på bilden.
Det är för att jag håller i kameran, eller mobilen då. Nu är vi snart i Hjo.
Det är inte långt från Småland. Det är faktiskt fint här, naturen påminner om Småland.
Så det är fint trots att vi inte är i Småland. Sverige är fint. Heja!

Förresten. Jag är medveten om att bilden typ är världshistoriens sämsta.
Halva Idas huvud kom visst bara med, men det var liksom bananerna som var det viktiga...


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej Emma!

Nu har jag läst lite i din blogg igen, Vilken fin mening du fick ihop på B. hehe!

Kram o gonatt!

2009-04-20 @ 22:21:48
Postat av: Ida

Det är lugnt att mitt halva huvud inte är med - jag ska försöka gå vidare i livet ändå!

Jag tycker du skriver en rolig blogg bytheway!

Keep on. Hug!

2009-04-29 @ 19:52:20
Postat av: EmmaPQ

Åh, man tackar!

Jag är lite dålig på att uppdatera nu för tiden bara, men så är det... Det kanske blir bättre snart. Vem vet?!

2009-04-29 @ 22:45:07
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0