Falköping Central - vilket ställe!

0-3998a8d4865a398da24b9e2938a0dc6c.png


Falköping Central - vilket ställe! (or not..)
Jag är alltså på väg hem till Småland.
Det är ju gött på flera sätt. Vad som inte är gött är det här med tågbyte och att
behöva vänta exempelvis i ett regnigt Falköping.. Men det är sånt man får ta.
Annars är det här med att åka tåg (även buss) något jag verkligen gillar!
Det är så grymt avslappnande och avstressande.
Man kan verkligen bara göra sånt man (jag) vill göra och sånt man (jag) tycker om att göra.
Och då menar jag saker som att sova, vila, läsa, lyssna på musik, tänka och skriva.
Saker som man måste göra och som är tråkiga kan man inte göra.
Det är grymt skönt tycker jag.

Hittills på min resa har jag mest sovit, men på nästa tåg ska jag nog försöka läsa och skriva lite.
Och när jag kommer till hemstaden skulle visst Wille stå och ropa;
"Stopp Emmas tåget! Släpp ut min Emma moster" till tåget..


Kommentarer
Postat av: Fredd

Jag kan verkligen säga amen till att hata Falköping

2009-04-08 @ 19:02:30
Postat av: Daniel Jonasson

Jag har spelat i Falköping så jag gillar det. Så det så.

2009-04-10 @ 16:52:19
URL: http://danieljonasson.net
Postat av: EmmaPQ

Jag har spelat i Tranås, inte gillar jag den staden för det...

2009-04-11 @ 03:09:24
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0