Katten

2009.04.10 kl:13.05

Känsliga läsare varnas!


Jag är medveten om att bilden nedan är rätt osmaklig,
men jag var tvungen att blogga om detta för det har etsat sig fast i mitt huvud.

När jag kom till hemstaden i djupaste Småland i onsdags
möttes jag av denna bild i en papperskorg.

En sjuk syn


Någon idiot till människa har alltså slängt en katt i en papperskorg mitt i stan.
Vare sig personen i fråga har hittat katten död (vilket är mindre troligt),
råkat köra på den (mer troligt) eller plågat ihjäl den (med tanke på denna stad
är det kanske det mest troliga alternativet) så kan jag bara inte förstå hur man
så okänsligt bara kan slänga ett djur i en papperskorg sådär!

Jag är ingen djurmänniska direkt, men det här mådde jag väldigt dåligt av.
Jag har inte kunnat sluta tänka på detta och vilka idioter till människor det finns...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag blir ledsen i hjärtat!

2009-04-10 @ 13:51:59
Postat av: EmmaPQ

Ja, jag med.

Det är verkligen helt sjukt.

2009-04-10 @ 14:13:41
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Daniel Jonasson

Sjukt.

2009-04-10 @ 16:53:48
URL: http://danieljonasson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0