Har jag koll?

2009.04.16 kl:00.48

Tydligen.


Idag ringde en snubbe från min klass och frågade om vi hade en viss lektion imorrn.
Det hade vi inte.

Det är inte första gången han eller andra ringer till just mig och frågar.
Det kan vara när lektionen börjar, om vi skulle ha lektion denna veckan,
vad vi hade för uppgift till denna lektionen osv osv...

Jag bara undrar; När blev jag den som har koll?
Det är alltid folk som hör av sig till mig.
Och det är väl iofs trevligt och roligt,
för det måste ju betyda att jag ger sken av att vara ordentlig.

Men det är ju alltid jag (med flera iofs) som kommer sent,
som inte har gjort uppgiften eller som inte är riktigt klar med läxan.

Ändå ger jag sken av att var ordentlig och ha koll.
Det är mystiskt det där.

Iofs kan jag väl oftast svara på frågorna som ställs,
men jag tycker ändå det är lite konstigt och
jag undrar när jag blev den som har koll...

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag har alltid varit den som har koll. Eller ja, den som folk tror har koll. Skönt att du har fått överta den uppgiften ;D

2009-04-16 @ 08:08:30
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0