All Saints - Never ever

2009.08.02 kl:12.15

Dagens 90-talsvideo
Söndag

All Saints - Never ever (1997)




Jaha, över till något lite bättre.
Den här låten minns jag mycket väl, och jag tyckte den var skitbra.
Jag tycker fortfarande att den håller.

Det här är en bra grupp, med snygga låtar och ganska snygga röster.
Det är liksom inte så att dom har värsta stora rösterna,
men det känns liksom inte som att det är det soundet man vill åt heller.

Varken videon, låten är deras uteseende är heller sådär typsikt 90-tal,
Allt är ganska all-time och funkar när som helst,
Det skriker inte 1997 som mycket annat som jag visat här gör.

I övrigt en ganska tråkig video, kunde gärna hänt lite mer.

Några andra exempel på All Saints-hits;
Under the bridge
Bootie call
Pure shores
Black coffee

Kommentarer
Postat av: Fredd

Yeah! Detta är bra skit! Högt upp i 90-talsjulgranen! Detta svänger, låter bra och är otroligt snyggt! Bra då, bra nu! Synd att de splittrades

2009-08-13 @ 22:30:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0