Army of Lovers - Give my life

2009.08.22 kl:09.30


Dagens 90-talsvideo
Lördag

Army of Lovers - Give my life (1995)




Ja, vad ska man säga om det här då?

En mycket rolig svensk grupp som tyvärr splittrats för länge sen.
Eller jag kanske inte ska skriva "tyvärr"..?

Att gruppen främst haft stora framgångar i Tyskland och öststaterna gör väl ingen förvånad...

Det här är bara så komiskt tycker jag, själva gruppsammansättningen speciellt.
Låten i sig är väl helt okej, men ganska tjatig efter en lite stund.
Det händer ju inte direkt så mycket.

Andra hits är t.e.x;
My army of lovers, Crusified, Obsession & Supernatural.

Kommentarer
Postat av: Fredd

En video som jag bara känner ett stort VARFÖR?!

Ibland när jag hör en låt så brukar jag tänka hur musikvideon är. Det kan omöjligt finnas någon som lyckades pricka in denna rätt

2009-08-22 @ 17:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0