Jag var först...

2009.08.23 kl:23.34

...och vem bryr sig?


Jag kom bara på en sak som jag stör mig så mycket på.

Jo, det är när folk (och jag antar att det främst handlar om lite yngre folk)
kommenterar i bloggar, t.ex. på tjuvlyssnat.se, och de skriver första
kommentaren på inlägget för att ingen annan hunnit kommentera ännu,
och det enda de skriver är "först" eller möjligtvis "jag var först".

Stort hej hej på det.

Undrar om dom sitter och väntar på att bloggen ska uppdateras så
att dom kan få vara först med en totalt meningslös kommentar...
Om man vill vara först kan man ju kommentera på min blogg,
där är man nästan alltid först...

Det enda roliga med detta är när någon annan skriver ungefär samtidigt,
men hinner lite före, så den här kommentaren "jag var först" inte är först.
Det är lite kul.
Fast jag har ju varit med om roligare..

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag var först!



Haha, det har jag nog aldrig skrivit förut, men nu var det väldigt lockande. Vad spelar det för roll liksom? Om man ska kommentera så ska man väl tycka något om det som står eller visas? Jag tycker att det är själva grejen med att kommentera.

2009-08-24 @ 00:55:19
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0