Together - Vänner

2009.08.16 kl:02.04

Dagens 90-talsvideo
Lördag

Together - Vänner (1996)




Fortsätter på temat svenskt 90-tal och med låten som var ledmotivet till den
fantastiska serien "Vänner & Fiender" som först gick på TV3 och sedan på
kanal 5 på 90-talets senare halva.

Låten i sig minns jag att jag gillade starkt.
Min kompis Anna och jag skulle ha födelsedagsdisco ihop
i hennes källare och jag hade köpt denna låt på singel så
vi kunde ha den på discot...
Bra danslåt det där... Eller?

För att säga något om videon.
Den är ganska så jättedålig, och otroligt töntig tycker jag.
Framför allt när dom sjunger "det faller ett regn" och så
kommer det nåt slags vatten framför kameran...
Dessutom sitter dom där och ser jättetöntiga ut.
Är också ganska roligt att Mojje är med.
Samt att bandnamnet Together även det är ganska töntigt.

Gruppen gjorde två album, ett 1997 och ett 1998,
så mycket mer än då blev det inte av dom.
Konstigt...

Kommentarer
Postat av: Fredd

ja jag hade ju inte trean eller femman så detta säger mig typ inget. Sjukt tråkigt och EMD har hämtat insperation till sin första video från detta

2009-08-16 @ 12:22:15
Postat av: EmmaPQ

Fast du borde väl ha hört låten ändå? Det var ju ändå en liten hit också..

2009-08-16 @ 12:56:22
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0