Aqua - Doctor Jones

2009.08.13 kl:22.55


Dagens 90-talsvideo

Torsdag

Aqua - Doctor Jones (1997)




Aqua har egentligen aldrig varit några favoriter hos mig,

men jag minns ändå tydligen vart och när jag hörde dom första gången.

Det var på radion hemma hos en kompis och låten var "Roses are red".

Vet inte riktigt varför det minnes sitter så hårt, för jag har som sagt
aldrig gillat Aqua speciellt mycket. Dock är dom väldigt mycket 90-tal för mig.

Ja, vad ska man säga om det här egentligen?

Det är väldigt mycket 90-tal över det här som sagt,
och speciellt bra är det väl inte direkt, men lite småkul är det allt.

Den blonda killens spike-frisyr är ganska sjukt mycket 90-tal också,
och den är verkligen ful!

Aqua har tydligen släppt ett "nytt album" i Juni i år.
Det innehåller tre nya låtar och 16 remastrade gamla hits.

Andra hits av den dansk/norska gruppen är t.ex.
Roses are red
Barbie girl
Lollipop (candyman)
My oh my
Cartoon heroes
Around the world


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, de har kreativa videos om inte annat. Barbie girl är ju faktiskt ganska rolig. Men Renés sånginsatser är ju bara hemska, haha!

2009-08-14 @ 00:33:14
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

Detta är låt nummer 5 på deras första album... Kan typ det utantill. Tragiskt men sant

2009-08-14 @ 01:40:35
Postat av: EmmaPQ

Malin - Ja, det är sant. Det här är ju roligare än mycket annat som skulle vara så seriöst.



Fredrik - Ja, det är verkligen, verkligen tragiskt.

2009-08-14 @ 02:10:38
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0