Plastnappar

2009.08.27 kl:22.53

Grymma 90-talsprylar



Mitt bland alla 90-talsvideos kom jag att tänka på andra typiska
90-talssaker som man hade, av en eller annan anledning.
Ett exempel är de här plastnapparna som man samlade på
och hade som halsband i ett snöre runt halsen.
Ju fler desto bättre, och man kunde gärna ha många nappar på
sig samtidigt. Mycket snyggt!

90-talsnappar

Alltså, de här var sjukt populära och jag hade massor, i olika färger och storlekar.
Ju fler man hade desto bättre. Jag minns att man gick till Göranssons färgaffär
och kollade ut vilka man skulle köpa när man fick veckopeng/månadspeng...

Men frågan är ändå varför?
Det här kan vara något av det mest meningslösa jag upplevt,
men är något poppis så är det...
Kan verkligen inte alls förstå napparnas storhet, dom är grymt fula,
men jag undrar ändå vart alla mina tog vägen...?
Jag hade som sagt många.



Bild från http://nittiotalsnostalgi.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Fredd

Eller de där grymt fula trollen med håren i olika färger...

2009-08-27 @ 23:11:33
Postat av: Daniel

MÅSTE FÅ! Ska titta på vinden!

2009-08-28 @ 09:15:36
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0