Almost unplugged!

2009.12.05 kl:20.10

The Lunchkonsert!

Jag måste bara skriva något om min och Jennys lunchkonsert
som vi hade igår.

Direkt efter konserten igår kände jag som vanligt bara ångest
över det som inte gått bra och kunde inte alls fokusera på det
som faktiskt gick bra. Eller på att vi fick värsta uppbackningen
av publiken, att vi till och med fick "en-gång-till-applåder". Det
hör inte till vanligheten på en lunchkonsert på musikhögskolan...

Senare insåg jag, efter allt som folk kommit fram och sagt, att
det faktiskt var en vädigt bra konsert. Att vi var bra och att jag
var bra. Idag känner jag att jag är supernöjd med den där
konserten och att jag faktiskt tycker att vi gjorde det bra.
Jag känner att det folk sagt för en gång skull faktiskt gått in.
Skillnaden mot andra gånger kan jag inte sätta fingret på, men
det känns mer ärligt, det känns som om dom verkligen menade
det. Det var inte bara ett vanligt "vad bra det var". Det var mer
än så på något vis..

Med detta inlägg menar jag inte att skryta och säga att jag är
så himla bra, även om det väl är det jag gör just nu.. Jag kände
bara att jag ville skriva ner att jag faktiskt är nöjd med min insats,
att jag tycker vi var bra och proffsiga igår, så att jag kan läsa det
och se tillbaka på det, när jag hamnar i mina vanliga
"jag suger på allt"-tankar.

Sjukt rolig konsert var det! (Och snygg affisch...)


Almost unplugged

Kommentarer
Postat av: Malin

Ni var ju faktiskt så himla bra så du får skryta lite om du vill :D

2009-12-05 @ 23:49:24
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: PJOLTAS

Vad kul!

Åh..man kan leva så länge på ett bra uppträdande. Trust me, jag vet!

=)

2009-12-06 @ 15:41:09
URL: http://pjoltas.se
Postat av: buunie

haha najs affisch ;) är du den blonda ? :)

2010-01-09 @ 21:38:50
URL: http://buunie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0