Bob Hansson - Sånger för December/En frälsare är född

2009.12.06 kl:19.39

Dagens jullåt
Söndag

Bob Hansson - Sånger för December/En frälsare är född


Kanske kan det diskuterad huruvida detta är en låt eller ej.
Det spelar ingen roll egentligen, för jag anser ändå att den
platsar i min blogg. Bob Hansson är en av de finaste människor
jag vet. Iaf på det sättet som jag ser honom. Jag vet ju inte
hur han skulle vara om han satt bredvid mig i min soffa nu..

Men så fort han öppnar sin mun har han fångat mig.
Jag tar in varenda ord han säger. Jag älskar det han skriver,
och jag älskar det ännu mer när han läser det han skrivit.

Tycker att det här spåret är alldeles fantastiskt.
Första gången jag hörde det kunde jag inte sluta lyssna.
Jag lyssnade på det om och om och om och om och om igen...

Finns inte på youtube så här kommer en Spotifylänk istället:
Bob Hansson – Sånger för December / En frälsare är född - Outro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0