David Foster - Grown-up christmas list

2009.12.13 kl:01.24

Dagens jullåt
Lördag

David Foster - Grown-up christmas list


En slick jullåt kommer här!
Fina grejer.
Även mycket bra med Michael Bublé.

Kanske egentligen lite bättre på ett sätt med herr Bublé, men videon är så sjukt
smörig så den bara måste få vara med. Enligt mig gör det inget, jag älskar ju
smör (förutom det man har på mackan) och julen om något är ju sjukt smörig
så det passar ju fint!
Natalie Coles gnistrande örhängen och den gigantiska rosetten i nacken när hon
står och lutar sig lite snitsigt mor flygeln gör ju sitt till julstämningen också...
Och så de fina stämmorna i refrängen! Oh. Detta är lycka!
I love David Foster, forever and always.
Kände att det var länge sen jag lyssnade loss på allt smör som finns
i min CD-hylla...




Här kan man lyssna på den med Michael Bublé också;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0