Joni Mitchell - River

2009.12.04 kl:21.32

Dagens jullåt
Fredag

Joni Mitchell - River


Jag fick en ny favoritlåt igår när jag var på pianokonsert.
Eller åtminstone en ny favorit-just-nu-låt.
Emilia spelade denna låt och jag har hört den förut men
inte reflekterat över hur sjukt bra den är.
Ruskigt bra!

Kände därför ett starkt behov av att dela med mig av den
här på min blogg. Kände också för lite mer musik såhär i
juletider så jag gör en variant på "Dagens 90-talsvideo"
som jag körde i somras och kör en "Dagens jullåt" fram
till julafton iaf.

Alltså, första jullåten blir "River" med Joni Mitchell.



Kommentarer
Postat av: Malin

Klart den är bra, det är ju Joni Mitchell och hon är bäst ;D Hela Blue-albumet är så sjukt bra tycker jag!

2009-12-04 @ 22:18:41
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0