Listigt

2009.12.23 kl:00.47


Tre gånger tio


Blir man utmanad så blir man, så är det bara...


1. Var är din mobiltelefon?
På en stol bredvid mig. Stolen är för övrigt svart och har ett ryggstöd i form

av ett hjärta..

 

2. Var är din andra hälft?
I mitt knä.


3. Ditt hår är?
Lite för långt, nästan grått, rufsigt och snyggt!


4. Din mamma är?

Snäll.


5. Din pappa?
Har långt hår..


6. Det bästa du vet?
Att sova...

 

7. Din dröm inatt?
Inatt vet jag inte, men igår natt var det världens familjebråk och jag vaknade upp

jättetrött och helt utmattad.

 

8. Din dröm/ditt mål?
Att kunna jonglera med tre bollar, kanske...?

 

9. Rummet du är i?
Tillhör min lillasyster och brukar vanligtvis kallas för hennes sovrum.

 

10. Hur är vädret?
Vitt, kallt och juligt (jävligt?).

 

11. Din fobi?
Folk som borstar tänderna och pratar samtidigt samt ljudet som blir när man

trycker på en paket med potatismjöl.

 

12. Var vill du vara om 5 år?
I Småland!

 

13. Vad var du igår kväll?

I soffan och såg på dålig film.

 

14. Vad är du inte?
Kines, smal, lång, pensionär, brandman, mamma & djurmänniska.

 

15. En sak du önskar dig?
Frihet i rösten. Japp, där var jag minsann seriös också.

 

16. Var du växte upp?
I Smålands djupa skogar.

 

17. Det sista du gjorde innan detta?
Skrev något i en väldigt lång konversation under en statusuppdatering på facebook.

 

18. Dina kläder?
Toto-tröja att sova i.

 

19. Din TV?
En dålig, gammal (men gratis) som inte ens har scart-uttag...

 

20. Ditt/dina husdjur?
Nej tack! Såna klarar jag mig utan!

 

21. Din dator?
MacBook såklart!

 

22. Ditt humör?
Fint och bra just nu. Kan svänga ibland.

 

23. Saknar någon?
Ja, någon. Men vem?

 

24. Din bil?

Jennys bil..? För övrigt åker jag buss. Eller tåg. Eller cykel.

 

25. Något du inte har på dig?
Byxor. Det har jag aldrig på mig.


26. Favoritaffär?

Monki & Myrorna.

 

27. Din sommar var?

En enda lång väntan som nu är över, tack och lov..!

 

28. Älskar du någon?
Jamen, såna här familjemedlemmar såklart!

 

29. Favoritfärg?
Förut var det grön, men nu vet jag inte längre.

Kan ha gått över till någon slags lila eller blå, men det kan också bara vara en

säsongsgrej. Grön är nog min grundfavoritfärg ändå måste jag säga..

 

30. När skrattade du senast?
För ca 7 minuter sedan. Skrattade för mig själv åt en sak jag läste på facebook...


Nej, jag tänker inte utmana någon.. Den som känner sig manad
fyller väl i den här oerhört spännande listan..

Kommentarer
Postat av: Fredd

1. Var är din mobiltelefon?

Det var en bra fråga!





2. Var är din andra hälft?

Min iPod ligger bervid mig...



3. Ditt hår är?

Ojämt, lite tattit, suspekt



4. Din mamma är?

Vadå min mamma? Din mamma då?!



5. Din pappa?

Kufisk



6. Det bästa du vet?

Glass







7. Din dröm inatt?

Jag drömde att jag var så sjukt bra och snygg och otrolig. Eller vänta nu, nä det var ingen dröm. Gränsen mellan dröm och verklighet kan vara hårfin!





8. Din dröm/ditt mål?

Att nån gång sitta i panelen i programet inför Eurovision Song Contest





9. Rummet du är i?

Vårt "kontor"





10. Hur är vädret?

Vitt, snyggt, kallt. Underbart!







11. Din fobi?

Fobier är ju ett starkt ord men jag tycker att höjder är lite läskigt och att slem ocg dreggel är almänt jätte äckligt





12. Var vill du vara om 5 år?

Otråkig och ovuxen





13. Vad var du igår kväll?

Hemma och sov i en fotölj till kl 22.10. Sen i mitt rum



14. Vad är du inte?

Bra på att kasta saker.







15. En sak du önskar dig?

Normala fötter?





16. Var du växte upp?

Man kör till mitten av småland, svänger höger. När man tror att man kört fel svänger man höger igen. Där nån stans







17. Det sista du gjorde innan detta?

Åt fyrak mackor med prickig korv







18. Dina kläder?

Humör







19. Din TV?

En jätte tråkig fråga... Jag hittar på en egen. Vad har du för sockar? Raggsockar





20. Ditt/dina husdjur?

En katt som heter Sixten. Mycket gemytlig och härlig. Passar även bra in i inredningen i rummet



21. Din dator?

Skärmen är lös på den





22. Ditt humör?

Crazy







23. Saknar någon?

Nä faktiskt inte. Har ganksa bra kontakt med de jag känner att jag vill ha kontakt. Skulle vara min flickvänn som jag inte har







24. Din bil?

Mammas bil





25. Något du inte har på dig?

Fästingar brukar jag inte ha på mig



26. Favoritaffär?

All form av teknikaffärer





27. Din sommar var?

Rolig, solig och otrolig







28. Älskar du någon?

Min iPod, ja jag tycker det är en person. Nä men familj och vänner såklart





29. Favoritfärg?

Röd vill jag säga men blå blir det hela tiden







30. När skrattade du senast?

Det var väll typ för 2 h när vi var tomtar

2009-12-23 @ 22:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0