Män, killar och snubbar

2009.12.28 kl:00.51

Vart hittar jag en sån man?


Topp 3; Männen i mitt liv

3. Brolle (Kjell Wallmark)
2. Bob Hansson
1. Peter LeMarc

Bubblare: Anders Ekborg

Lite motiveringar kanske är på sin plats..

Brolle för att han känns helt komplett. Fick jag välja en man jag vill ha,
är det han! Han verkar så ödmjuk, han sjunger fantastiskt, han är en grymt
bra artist och han bara berör mig. Dessutom, och jag säger dessutom för
jag drar inte upp sånt här alltför ofta, är han helt sjukt snygg! Om någon
ber mig nämna Sveriges snyggaste man blir det deffe Kjell!

Bob Hansson för att så fort han öppnar munnen så släpper jag allt jag
har för händerna. Hans sätt att prata bara förtrollar mig. Jag kan inte sluta
lyssna på honom när han pratar. Jag tror seriöst att han skulle kunna säga
precis vad som helst och övertala mig om att det är sanningen. Och det är
något med hela hans person, han bara är.

Peter LeMarc för att han är mannen i mitt liv, som en fadersgestalt. En
trygghet som alltid funnits med mig i alla perioder i livet. Kan inte ens
minnas när jag hörde hans röst första gången eftersom jag alltid lyssnat
på honom. Han är så mycket mer än en artist och låtskrivare. Han är
en förebild i livet och någon som kan sätta ord på sånt som man själv
inte kan sätta ord på...

Anders Ekborg för att han är så äkta. Han är bara naturlig. Och för att han är
så otroligt bra! För att han sjunger grymt bra och för att han tar med sina
skådespelarkunskaper i sången.

Peter LeMarc Bob Hansson Brolle Anders Ekborg

Som vanligt är det fritt fram med egna Topp 3:s i kommentarerna.
Med eller utan förklaring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0