Jag kan vara synsk...

2009.02.20 kl:10.30


Eller facebookskadad...


Inatt när jag skulle sova fick jag helt plötsligt en uppenbarelse.
Jag såg facebooksidan framför mig och jag såg den lilla röda rutan i hörnet.
I den lilla rutan stod det en liten 1:a.
Jag visste att något hänt på facebook!

För att kunna kolla upp denna lilla syn som jag fått kollade jag på klockan.

00.43.

Så jag kunde kontrollera att händelsen på facebook skett någon gång
mellan det att jag gick och la mig till det att jag fick uppenbarelsen.
Och mycket riktigt, när jag kollade idag hade jag 1 händelse och den hade skett 23.45.
Det var efter att jag gått och lagt men före jag kollade på klockan.

Jag kanske är synsk, eller bara facebookskadad...
Troligtvis det senare, men det vet man aldrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0