Min mössa

2009.02.05 kl:00.59


Jag letade efter min mick, men fann min mössa...


Jag har hittat min mössa som jag hade på mig i princip
dygnet runt när jag köpte den för lite mer än ett år sedan...

Då hade jag den både ute och inne.
Min familj störde sig på att jag hade mössa inomhus.
Jag tyckte det var konstigt.
Det är väl ingen som brukar bry sig om sånt i min familj...?
Men dom tyckte det var otrevligt och ohyfsat.

Jag hade den dag och natt,
jag till och med sov med den.
Det var skönt, men kanske lite äckligt när man tänker efter.
Mest blev håret smutsigt fortare.
Dock gjorde det ju inget eftersom jag ändå hade mössa på mig...

Sedan har den varit borta, men häromdagen hittade jag den.
Nu har jag den på mig dygnet runt igen.
Mest för att jag är sjuk kanske,
men det är verkligen världens bästa mössa.
Jag gillar den skarpt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0