Nu börjar det äntligen...!

2009.02.03 kl:09.48


På lördag smäller det!


Det börjar dra ihop sig för Melodifestivalen.
På lördag drar det igång närmare bestämt.
Första deltävlingen är i Göteborg och artisterna som tävlar är:

Nina Söderquist
Jonathan Fagerlund
Shirley Clamp
Scotts
Emilia
Alcazar
Carolina af Ugglas
Marie Serneholt

http://www.svt.se kan man läsa lite om artsiterna
samt se en liten fjantig film där dom pratar lite om sina bidrag.

Just i första deltävlingen känns det inte som att det är så mycket skit.
Det är ju svårt att säga men antagligen kommer inte Emilia & Caroline af Ugglas vara så bra...
Såhär utan att ha hört bidragen tror jag på Shirley Clamp, Alcazar & Marie Serneholt.
Dock är det ju det här med Alcazar utan Magnus Carlsson...
Jag gillar ju Magnus, så egentligen vet jag inte vad jag tycker om det,
men vi får så, vi får se...

Det är i alla fall så sjukt gött att det äntligen börjar.
Helt klart den bästa tiden på året!
Hehe.

(Härmed skapar jag en ny kategori; Melodifestivalen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0