Pass me over

2009.02.19 kl:01.41

...



Det känns bara så fantastiskt skönt att jag kan känna så mycket.
Jag har nog skrivit om detta innan, men musik kan få igång så mycket känslor i mig.
Och det känns bra, för jag vill vara en männsika med mycket känslor.
Och det vet jag att jag är, men att musiken kan påverka så mycket är ganska coolt tycker jag.

Och ibland går det rätt lång tid innan man får en riktig sån här musikupplevelse
då hela hjärtat snörps ihop och gåshuden sprider sig över hela kroppen.
Det behöver verkligen inte vara på en stor konsert eller så.
Det kan bara vara en vanlig natt mellan en onsdag och torsdag klockan halv två,
då man sitter och slösurfar och lyssnar på lite musik.
Helt plötsigt kommer en låt, som jag lyssnat på så många gånger,
och den är så bra, men just inatt är den bättre än någonsin.
Den går rakt in i mitt hjärta och jag får gåshud över hela mig.

Jag tror jag behövde höra just den låten, just nu.
Tack.

Här är låten:
http://www.youtube.com/watch?v=TytsUdNzv50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0