Vi ses på lördag, Pernilla!

2009.02.24 kl:01.35


Pernilla Wahlgren kommer till Marieberg på lördag.


http://www.marieberg.nu/Kjopesentre-SE/Marieberg-Centrum/


Pernilla Wahlgren, aktuell med jubileumsshow tillsammans med Christer Sjögren, besöker oss lördagen den 28 februari kl. 13.00.

Pernilla kommer att köra en 30 minuters lång show och bjuda på en hitkavalkad med allt från

"Picadilly Circus" till låtar från hennes senaste album "Beautiful Day".

Efter showen signerar Pernilla skivor.


Jag kan ju bara inte missa en hitkavalkad med Pernilla!
Min hjälte!


Pernilla Wahlgren i Marieberg 28 februari



Ett annat fint stjärnskott kommer också.
Jonathan Fagerlund som var med i första delfinalen av Melodifestivalen,
och inte kom vidare varken till final eller andra chansen.
Han ska uppträda och signera sin nya singel.
Kan bli en upplevelse.
Hehe...

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha, ånej. Eller, vad kul menar jag ;P

2009-02-24 @ 10:10:27
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Fredd

HAHAHA SNÄLLA! GÅ! PLEAS! DU BARA MÅSTE!!!

2009-02-24 @ 23:34:50
Postat av: bloggen om sex!

Är du intresserad av ämnet sex?

Har du någon historia som du vill dela med dig av eller tycker du bara om att läsa andras?



Besök gärna min nyastartade blogg som kommer ta upp allt inom ämnet sex! Välkommen :)

2009-02-24 @ 23:38:48
URL: http://thisisdeap.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0