Mormors-sms

2009.01.11 kl:10.46

Hur många sms har du fått av din mormor?


Vaknade av att jag fick följande sms:


"Hej emma peter lär mig hur man skickat ett sms  det är inte lätt   kram  mormor"


(Peter är min morbror)

Jag tyckte det var roligt.
Min mormor (snart 78) har ju visserligen haft mobil i ett antal år,
men mest för att ha med sig när hon ska ut i skogen och plocka svamp,
ifall det skulle hända något.
Och hon har dator med internetuppkoppling och sådär,
så hon är verkligen inte helt lost,
men sms har hon nog aldrig skickat förut.
Det kan ju inte ens min pappa... hehe.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, sött. Min farmor är 80 och skulle lära sig att skicka sms av min bror för några år sen. Det gick nog ganska bra, men jag vet inte om hon kan fortfarande. Hursomhelst så kan hon åtminstone öppna sms som man skickar. Och då ringer hon alltid och tackar för dem, hon har nog inte riktigt förstått poängen :P

2009-01-11 @ 11:15:01
URL: http://mejline.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0