Vaddå sova?

2009.01.16 kl:06:28


Hemtentan vill ha ihjäl mig, tror jag...


Vissa nätter är sjukare än andra...

Jag sitter nu här och har gjort 3/4 av min hemtenta.
Eller kanske lite mer iofs,
eftersom fråga 1 & 2 är värda 3 poäng vardera,
medan fråga 3 & 4 endast kan ge 2 poäng vardera.
Men alla frågor ska vara besvarade på max 2 sidor var.
Så det beror lite på hur man ser det hela...

Har alltså endast en fråga kvar nu,
men jag är helt förstörd i mitt huvud.
Har varit vaken i 21 timmar lite drygt,
och av de har jag väl suttit i alla fall
16 timmar och försökt skriva.

Jag är visst inte så bra på sånt härnt.
(Jag kan ju inte koncentrera mig).

Men om man räknar snittid,
så ska det ju ta ca 5 h och 20 minuter 
att skriva sista frågan då,
men det hoppas jag verkligen inte på...

För jag vill sova!
Fast jag är ändå bra mycket piggare än man kan tro.

Men iofs.
Jag har 5 h och 30 minuter på mig tills det ska lämnas in,
så det borde jag hinna.

Ge mig styrka!
Nån?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0