Billie Piper - Because we want to

2009.07.12 kl: 14.32


Dagens 90-talsvideo
Söndag

Billie Piper - Because we want to (1998)


 

Dagens 90-talsvideo har jag egentligen inte så hemskt mycket att säga om.
Jag minns att jag tyckte att låten var skitbra.
Tror att jag tyckte hon var ganska cool också.
Dock kan jag väl säga att idag småstör jag mig lite på hennes små growl-grejer
hon gör på t.ex. "come on and help me singing..." men i övrigt är det väl rätt okej.
Dom synkade danserna regerade ju på 90-talet och så även här...
Det gillar vi!

Kommentarer
Postat av: Fredd

Ja men detta är ju ass bra! Detta gillar vi! Denna låt tyckte jag så grymt mycket om men hon dog lite för mig när jag fick höra singlen hon släppte efter för den tyckte jag var ass dålig (har ingen arning om vad den hette). Åter igen "pop rapp" när det är som bäst. Även det underbara bandet S.O.A.P. körde med det. ME LIKE!



Måste ladda ner lite 90-tal alltså. Mycket schysst att hämta!

Har ett stort gäng med låtar och videor på lager och för första gången i mitt liv vill jag börja blogga och bara visa upp sånahär videos men det är din grej nu så jag låter bli. hehehe

2009-07-12 @ 23:18:25
Postat av: EmmaPQ

Ja, men jag håller med. Detta är faktiskt rätt bra fortfarande. Jag tyckte hon var ball.



Ja, men det är riktigt kul när man hittar såna här gamla grejer som man glömt bort. Kände att det får bli sommarens grej med 90-talsvideor. Har massa på lager som jag letat upp, men det finns en hel del som jag inte hittat... Det är lite synd, men men.

2009-07-12 @ 23:44:16
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0