Peter André - Mysterious girl

2009.07.15 kl: 11.06


Dagens 90-talsvideo

Onsdag


Peter André - Mysterious girl (1996)



 

Ja, det här är kanske den första av dessa 90-talsvideos som jag hittills
presenterat som jag faktiskt inte tror att jag gillade speciellt mycket.
Men jag minns låten och honom sjukt väl.
Jag tror att jag då tyckte, och tycker fortfarande, att han var ganska så väldigt äcklig!

För det första är ju låten inte mycket att hänga i granen.

Men sen videon...
Har han någonsin på sig en tröja?
Om han har det, så är det en uppknäppt skjorta.
Det var visserligen ganska hett på 90-talet, tillsammans med de
där stora, inte så väldigt snygga byxorna...
Men ändå.
Jag tror vi fattar att han är vältränad och har rutor på magen redan efter 5 sekunder.
Hela videon går ju ut på att att filma hans mage...
Och ibland får man se en blöt tjej i bikini eller den andra killens mage...

Sen det här med att ligga i vattenbrynet att kravla...
Ja, vad ska man säga...? 

Men tydligen håller han iaf fortfarande på med musik.
2006 släppte han en skiva med sin fru som sålde i runt 100.000 exemplar,
och där alla pengar gick till välgörenhet.
Och 2009 ska han släppa/har släppt ett nytt album...

Övriga hits med Peter André är t.ex. "Natural", titelspåret från albumet
som även "Mysterious girl" kommer från. 
Från det albumet kommer även hiten "Flava". 
Och jag antar att dom bara återanvänt videon från "Mysterious girl" där.. 
Vi har också hans vad jag tror är den första hiten; "Only one" som även den är från albumet "Natural".
Han släppte sin första skiva 1993, men där fanns tydligen inga stora hitar...

Kommentarer
Postat av: Malin

Sjukt äcklig kille!

2009-07-15 @ 13:27:21
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

Och det var det här med denna eviga 90-tals mitt-bena som alla slulle ha. Lite halvlång sådär. Jag hade deffe aldig det!

2009-07-17 @ 20:29:09
Postat av: EmmaPQ

Klart du hade!

2009-07-17 @ 23:14:27
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

Ne det var bara Wille, Per och Viktor som hade denna frilla

2009-07-18 @ 14:29:37
Postat av: Klaer

Jag måste kommentera denna också. Den här fanns med på Absolute music 22 som gick varm hemma i Mattissons gula funkiskub. Sara och jag försökte härma hans härliga höftrullningar men min ingen va så grym som min syster. På den skivan fanns också Wannabe och Juni, juli augusti med. Härliga, gyllene, girlpower-tider!

2009-07-30 @ 20:14:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0