Säg att det är gött!

2009.07.19 kl: 14.58

För det är det...


Jag vet inte vad det är eller varför, men idag känns det mest helt okej.
Jag är glad, och framför allt lugn.
Jag är inte alls stressad, orolig och nervös som jag brukar vara.
Det var länge sedan som det var såhär.
Bara gött utan någon anledning.

Det kan ju vara gött för att man ska göra nåt speciellt,
eller för att saker och ting verkar ordna sig bra,
för att det händer bra saker osv, men idag är bara kort och gott bra.

Kanske dock inte ska analyser sönder mitt välmående för mycket,
då kanske det bara blir fel...
Kanske bara ska konstatera att idag är det bra, och det är ju gött!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det låter bra, hoppas allt ordnar sig.

2009-07-19 @ 21:48:26
Postat av: Wachen

Det var jag som skrev ovan, glömde fylla i namnet. :)

2009-07-19 @ 21:49:04
Postat av: EmmaPQ

Tack ska du ha.

Det hoppas jag med...

2009-07-19 @ 22:30:48
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: LV

Skönt att höra, tjejen! Har själv en skitdag idag när jag bara gråter och inte vill leva. Jag vet att det blir bättre, men det känns skönare när du skriver att du känner dig lugn och glad. Då blir det lättare att somna och invänta morgondagen.... Stor kram

2009-07-19 @ 22:54:53
URL: http://screwdepression.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0