Take 5 - Never had it so good

2009.07.18 kl: 12.06


Dagens 90-talsvideo
Lördag

Take 5 - Never had it so good (1998)


 

Det här är verkligen inte bra. Och dom är astöntiga.
Men, jag minns dom väl och jag hade en affish på min vägg med dom på.
Alltså ingenting i jämförelse med Backstreet Boys, men det visade att dom var okej iaf..

Det värsta är den där blonda Nick Carter-inspirerade fjanten T.J.
Det var verkligen så att det måste finnas en "Nick" i gruppen...
Och varför får han sjunga lead nästan hela låten igenom?
Någon annan får köra den här coola rap-liknande delen
och sen får alla säga sitt namn också...
Men annars är det T.J som regerar.
Sen är deras synkdans mycket sämre och tråkigare än i alla andra videos
jag hittills lagt upp. Det var helt enkelt inte så hög kvalité på denna grupp...

Jag kan inte direkt minnas några andra hits med Take 5,
och jag hittar inte direkt någon information om det heller.
Hittade en video till en låt som heter "I Give",
men jag tror inte jag har hört den förut. 
Men i den videon fick i alla fall några andra än den där blonda tönten sjunga lead.

Kommentarer
Postat av: Fredd

Ne det här är inte mycket att hänga i 90-tals julgranen alltså. Håller med dig om precis allt. Meningslös boyband grupp som inte ens hade en hit utan bara åkte på boybandvågen.

Tycker deras namn är mest irriterande, Take 5. Jo för när det finns ett boyband som heter Take That och ett som heter Five så måste vi ju göra ett som heter Take 5. Suck....

2009-07-18 @ 14:32:21
Postat av: Malin

Fantastiskt dåligt! Och han tönten verkar få stå längst fram bara för att han inte ska se ut att vara en halvmeter kortare än de andra. Snygga röster hade de ju inte heller, det lät ju mest skit.

2009-07-18 @ 14:59:00
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: EmmaPQ

Ja, namnet stör jag mig också på. Fast jag tänker mest på Take 6 och på låten Take five...

2009-07-18 @ 21:27:44
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0