She Moves - Breaking all the rules

2009.07.28 kl:19.51

Dagens 90-talsvideo
Tisdag

She Moves - Breaking all the rules (1997)




Den här videon minns jag väl och jag minns att jag tyckte den var bra.
Nu känner jag kanske mer att toalettdansen kanske dom kunde skippat...

Sen minns jag själva låten som en hitig 90-talsdänga,
men den är ju riktigt seg och trist.
Hade gjort sig mycket bättre i ett lite högre tempo.
Riktigt boring är den.

Annars ser tjejerna ganska 90 ut, som sig bör.
Tänker främst på brunetten med rakt hår och hennes frisyrer.
Först är det dom här fula tofsarna/flätorna i luggen (som även hon i
Solid Harmonie har) och sen är det sick-sackbenan!
Sick-sackbenan! Den hade jag totalt glömt bort! Hur man nu kan glömma något sånt...
Sån hade man iaf, det var riktigt coolt.
Vissa var inte så bra på att göra dom, men jag visste minsann hur man gjorde!

Andra singlar som gruppen släppt är "It's your love" &
"Just for tonight", men jag känner inte igen någon av låtarna,
så dom kanske inte blev några megahits.
Rätta mig om jag har fel.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag hade också glömt sick-sackbenan!

2009-07-28 @ 21:13:42
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

Voxpop alltså. Vad det har gett en mycket minnen.

Stort plus för syncdans men annars så blir det en låg placering i 90-talsjulgranen

2009-07-29 @ 01:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0