Fult som stryk

2009.07.12 kl:13.28


Irritationsobjekt


Det var länge sen jag irriterade mig på saker,
så är kommer lite saker som jag stör mig på för att dom är så fula...

Topp 3; Fula saker.

3. Jeansshorts där fickorna hänger ut, se bild.
Visst, det är sjukt 80, och jag gillar ju 80-talet.
Men där går min gräns, det är verkligen för fult.
Jeansshorts kan vara grymt snyggt, men när fickorna hänger ut.
Usch!

2. Hippiefrillan.
Jag hittar ingen bild, men det gäller alltså frisyren där man har en fläta över luggen.
Sedan har man tuperat håret lite och fluffat upp det över flätan
så det bara ser helt idiotiskt ut och väldigt fult ut.
Det kan ju inte finnas någon som tycker det är snyggt på riktigt, eller?
Visst jag hade liknande frisyr ibland, en gång i tiden.
Men då puffade jag inte upp håret över flätan,
och flätan var inte nedtryckt till ögonbrynen...

1Vit fjortissminkning, se bild.
Det är något av det fulaste jag vet, i alla fall just nu.
Det här med kritvit sminkning kring ögonen, och även vita eller typ hudfärgade läppar,
i unegfär samma nyans som ansiktet. Jag förstår verkligen inte varför.
Och grymt fult är det.

Dessutom, av någon anledning, hittade jag väldigt många fjortisbilder
där dom hade katt-sminkat sig. Återigen se bild.
Herre min je! Varför och varför?

Bubblare: Kam i bakfickan.
Ja, det kanske inte är det vanligaste idag, och passar kanske inte på listan.
Men dom finns, dom med jeans och en kam i bakfickan.
Och fult som stryk är det. 



Jeansshort med fickor som hänger ut.       Jeansshorts där fickorna hänger ut 
Fjortissmink - Vit sminkning  Fjortissmink - Kattsmink  Fjortissmink - Vitt och katt  Fjortissmink - Fult!

Kommentarer
Postat av: Malin

Håller helt med dig, det borde verkligen vara förbjudet att vistas ute och se ut så. Vet egentligen inte vilket som är värst. Antagligen fjortissminkningen, det ser ju bara sjukt ut!

2009-07-12 @ 14:01:51
URL: http://mejline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0