Jag går in i garderoben

2009.06.16 kl:00.52

I Know What I Like (In Your Wardrobe)


Snart ska jag gå in i garderoben.
Och där inne ska jag sova.
Såhär ser det ut i min garderob, mitt rum under sommaren:

Garderoben

Mamma vill nog att jag ska skriva att det är frivilligt.
Och ja, det är det.
Jag sover hellre i ett litet skrymsle för mig själv,
än sover helt öppet i vardagsrummet eller delar rum med min lillasyster.
När lillasyster är hos pappan, så sover jag i hennes säng,
så det är faktiskt inte så illa som man kanske kan tycka.

Jag är en person som behöver lite privacy va.
Så ja, det är självvalt, det är frivilligt.
Och så trångt är det inte.
Där inne till vänster finns till och med en byrå, fast den inte syns,
och där har jag petat ner lite kläder, och ovanför mig hänger resten...
Det ser väl lite mysigt ut?!
Jaja. Fantastiskt bra, tycker jag.
Jag är nöjd.

Och imorgon kommer jag ut ur garderoben,
som en ny människa... Eeh... Ja.



Bonus: I Know What I Like (In Your Wardrobe) - Genesis
http://open.spotify.com/track/1Y4lxU3rjwCJBtwegp9prK 

Kommentarer
Postat av: Fredd

Det ser verkligen utrymligt ut när madrassen är upptryckt mot väggen sådär hehehe

2009-06-17 @ 17:33:39
Postat av: EmmaPQ

Jamen, det spelar ju ingen roll. Jag är faktiskt lagom lång för den här garderoben.



Utrymligt? Rymligt kanske..?

2009-06-17 @ 18:27:21
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

hmmm ja jag undrar vad jag menar med utrymligt... hmmm ett mycket stort mysterium

2009-06-18 @ 02:05:13
Postat av: Jolle

Haha... gött emma! Jag har också sovit i garderob några gånger... och det är ju riktigt mysigt. och så nära till kläderna sen :D

2009-06-21 @ 21:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0