Andra chansen

2009.03.07 kl:10.05


Alla är värda en andra chans...


Andra chansen ikväll och såhär ser det ut:


Andra chansen - duellerna



Mina gissningar blir som följer:
Vinnare duell 1: Sarah Dawn Finer
Vinnare duell 2: BWO
Vinnare duell 3: Star Pilots
Vinnare duell 4: Caroline af Ugglas

Den som känns mest osäker är duellen mellan Amy & Starpilots.
Jag vill ju verkligen att Starpilots ska ta det, men Amy är ju Amy.
Så egentligen kanske jag tror att hon ska det.
Kan inte riktigt bestämma mig där alltså.
Men vi får se...

Sen tror jag det blir som så att Sarah Dawn Finer & Caroline af Ugglas kommer till final.

Om vi ska sen ska säga vad jag tycker,
så tycker jag i princip som gissningen men att Starpilots,
eller egentligen vad som helst, kommer till final förutom Carolina af Ugglas...

Sen är det ju det här med Internationella Juryn också.
Deras val ska tydligen också avslöjas ikväll,
men det hänger ju på vilka som går till final.
De fyra som IJ valt ut är:
Caroline af Ugglas, Amy Diamond, Sofia och Sarah Dawn Finer.
Eftersom jag tror att Caroline & Sarah går till final,
så tror jag att det blir Amy som blir juryns val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0