Hur gör Shirley?

2009.03.10 kl:00.01

Kul i tvättstugan


Igår när jag skulle gå till tvättstugan och hänga upp min tvätt
så var jag tvungen att vänta på att maskinen skulle bli klar.
Den vibrerade hiskeligt mycket när den centrifugerade
och om man ställde sig med ryggen mot maskinen
och sedan tog en ton, så fick man värsta grymma vibratot.

Jag stod där och sjöng "Min kärlek",
för det är inte ofta man får till ett riktigt Shirley Clamp-vibrato.
Men det fick jag alltså igår, med hjälp av tvättmaskinen...

I alla fall så är det ett hett tips på tidsfördriv i tvättstugan
om man måste vänta på en maskin som inte vill bli klar.
Lek Shirley Clamp när du får chansen liksom.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill man verkligen ta den "chansen" hennes vibrato är ju såå hemskt...mår nästan lite dåligt av det.

2009-03-10 @ 01:31:10
Postat av: EmmaPQ

Haha.. Ja, men om man gör det i tvättstugan är det mest kul.

2009-03-10 @ 08:45:39
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0