Imorgon

2009.03.10 kl:20.40

Trötthet


Jag mobilbloggade när jag gick till skolan idag,
men det verkade visst inte komma upp på bloggen.
Mycket mystiskt eftersom det funkade alldeles utmärkt igår.

Jaja, jag orkar inte bry mig för jag är så fruktansvärt trött idag.
Eller det är inte ens trötthet.
Jag vet inte vad det är.
Jag är bara helt slut och orkar ingenting alls.
Det är till och med jobbigt att sitta still och tänka.

Jag bara längtar tills det är torsdag eftermiddag.
Då är det verkligen helg.
Och jag får besök och jag fyller år och det är Melodifestivalfinal.
Och så är jag ledig länge också.
Typ en vecka.
Eller ledig och ledig...
Men jag har iaf lång tid på mig att göra saker som behövs göras.

Men imorgon är en annan dag.
Kanske funkar det att mobilblogga då.
Kanske orkas det med fler saker då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0