Jag åker buss igen..

-d7c18db8afb0bd193a607a0c1fa5789.png


Jag åker buss igen.. Här är en bild som visar det, samt att bilden visar min gamla väska. Jag ska nämligen åka och hämta min nya väska. Och därför åker jag buss. Det är rätt bra att mobilblogga på bussen har jag märkt, men jag hoppas ju på att det kommer upp på bloggen också. Det gjorde det ju inte igår.. Mycket mystiskt.

I vilket fall som helst så har jag varit lite duktig redan idag. Jag har ringt två samtal. Eftersom att jag i princip har någon form av telefonfobi tyckte jag att det var rätt bra. Det var samtal som jag var tvungen att göra också, men nu behöver jag ju inte tänka på det.. Bra, Emma!

Nu är jag dessutom på väg hem till en okänd människa för att hämta min väska som jag vann på en auktion på Tradera. Sånt tycker jag är grymt läskigt men eftersom människan bodde i samma stad som jag och eftersom frakten hade kostat dubbelt så mycket som själva väskan kändes det ju grymt onödigt att skicka den på posten. Så sagt och gjort, jag är på väg. Det kan dock hända att väskan är grymt ful. Jag tror att den är fulsnygg, men som sagt. Det kan också vara rent ful. Det skulle vara lite kul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0