Kanal 5-söndag

2009.03.22 kl:11.18

Soffa + TV = Söndag


Det bästa med söndagar är att man bara kan ligga i soffan,
alternativt i sängen beroende på hur man har möblerat,
och se på kanal 5 ungefär från klockan 10.30 till 20.00.
Man kan byta kanal lite om man orkar, men det behövs inte.
Innan 10.30, om man är vaken då, kan man se på 1:an.

Det finns en stor risk att även denna söndagen blir en kanal 5-söndag,
precis som förra söndagen, men det är ju sjukt gött, så varför inte...?

Så jag har nu myntat ett nytt uttryck.
Kanal 5-söndag.
Heja!

Kommentarer
Postat av: Malin

Yeah, jag håller med. Antagligen min favoritkanal.

2009-03-22 @ 11:48:08
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: Fredd

Och för mig som inte lyckats få mina föräldrar att ha fler kanaler än 1, 2, 4, 6, Barn & svt24 då?

Whats so great about kanal 5 på söndagar?

2009-03-22 @ 16:04:31
Postat av: EmmaPQ

Ja du, en himla massa bra serier.

Jag har helt seriöst haft på tv:n hela dagen idag, från klockan 10.30 och det har varit samma kanal hela tiden; 5:an alltså.

Med tanke på att du inte har 5:an så kanske du inte har koll på alla serier, men eftersom du frågar kommer här en lite lista...



Gilmore girls

Kyle XY

McLeods döttrar

Dirty sexy money

Brothers & sisters

Desperate housewives

Grey's anatomy

Den rätte för Rosing

One tree hill

Gossis girl



Och nu byter jag till 3:an, för nu kommer Wipeout, och det vill jag inte se.

2009-03-22 @ 20:02:15
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

.... ja fy att jag inte har 5:an. Verkligen bara en massa toppen serier... vad jag går miste om här i livet...

2009-03-24 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0