Ska det låta så?

2009.03.07 kl:18.13

Kollade nyss på gårdagens avsnitt av Så ska det låta.



För en gång skull fick Stefan, som ju är min favorit,
de bästa deltagarna; Martin Stenmarck & Jill Johnson.
Och Putte fick ja... Vad ska man säga... Bottenskrapet...?
Ja, ursäkta, men Frida "Dunka mig gul och Blå & Upp o hoppa" Muranius
tillsammans med Olle "Lasse Stefanz" Jönsson är inte dirket nåt att hänga i granen.

Det var ju ganska uppenbart vilket lag som skulle regera,
ibland undrar man hur dom tänker med lagen.

Martin Stenmarck hoppade sönder glasgolvet också...

I vilket fall som helst så hade Olle Jönsson sjukt fula kläder på sig.
Måste ta med en bild faktiskt. Så fula var hans byxor.


så ska det låta 090306


Det här inlägget var ju faktiskt sjukt meningslöst.
Men det får väl representera min dag då.
Jag har inte lyft ett finger, knappt.
Men det har varit grymt skönt!

Kommentarer
Postat av: Malin

Verkligen inte smakfull outfit, nej. Långt hår och flint är också himla läckert må jag säga! Dessutom matchade han ju inte sin lagkamrat (som inte har några armar här?)!

2009-03-07 @ 19:10:34
URL: http://mejline.bloggagratis.se
Postat av: jolle

jag håller med dig om typ allt... speciellt om de gräsliga byxorna. jösses

2009-03-09 @ 19:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0