Vart är den på väg?

2009.03.27 kl:00.09

Hit eller dit...?


Just nu har jag massor att skriva om,
massor med saker jag vill säga och skriva ner,
men egentligen inget som jag vill skriva här.
Eller vill jag det?

Jag har just nu en "vilket-håll-ska-min-blogg-gå-åt"-fundering.
Jag har ju hela tiden känt ett väldigt starkt "no no" mot att skriva om
alltför privata saker, om hur jag mår, om vad jag gör.
Men nu vet jag inte längre.
För nu kretsar allt kring hur jag mår.
Det finns inte plats för andra tankar som kan bli bloggämnen.
Och jag vill ju inte att min blogg ska dö ut...
För om jag inget skrivet, läser ju ingen.

Så nu vet jag inte längre, om jag ska blotta mig eller ej.
(Ja, alltså det är väl endast tankar som ska blottas i så fall...)
Men det är väl framtiden som får utvisa helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Daniel

Fortsätt skriv! Jag vill inte att nåt ska dö i alla fall.

2009-03-27 @ 01:51:29
URL: http://danieljonasson.net
Postat av: EmmaPQ

Nej, jag vill inte heller att nåt ska dö. Men jag måste ju ha nåt att skriva om om jag ska fortsätta skriva. Ja. Annars får jag typ ta gamla inlägg i repris, men jag vet inte. Det kanske inte funkar så bra.

2009-03-27 @ 02:17:38
URL: http://emmapq.blogg.se/
Postat av: Fredd

Hörde att Alex Schulman har haft samma dilemma och problem.

2009-03-31 @ 18:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0