Vindarna

2009.05.28 kl:10.42

Och så Vädret


Igår när jag cyklade hem från skolan blåste det så sjukt mycket
att jag var tvungen att trampa i nerförbacke.
Först rullade jag bara, för man brukar liksom inte behöva trampa när det går nerför,
men efter en liten stund insåg jag att jag bara tappade mer och mer fart.
Till slut stod jag nästan still, så jag var tvungen att trampa.
Och jag överdriver faktiskt inte, det är alldeles sant.
Men jag tycker det är ganska stört,
för att vinden håller emot alla kilon som jag bär på.
Det är ändå en hel del, plus att jag kom med hyfsad fart...
Intressant det där.



Topp 3; Låtar med ordet "vind" i titeln.

3. Vindarna - Freda
   2. Färger I En Vind - ur Pocahontas
      1. Fångad Av En Stormvind - Carola

Bubblare: Snart Kommer Det En Vind - Pugh Rogefeldt
                   Som En Vind - Edin-Ådahl
                   Sol, Vind & Vatten - Ted Gärdestad

Kommentarer
Postat av: Leif

Du försvann som en vind- Lasse stefanz

När vindarna viskar mitt namn- Roger pontare

Mot alla vindar - Vikingarna

ingen vind kan blåsa omkull oss nu- Lasse lindh

Vind ska komma- monica Törnell

Så kommer det en vind- Kenneth Nordensky

Det kommer en Vind- Cajsa stina åkerström

Vind över vatten- Bengt Johansson

Vinden viskar vackra ord- Janne Martins

Het vind- Marie Fredriksson

* Fri som en vind- Arvingarna



Såg att du var intresserad av låtar med vind i, så jag delar med mig av några fler. Skulle du vara intresserad kan jag bistå med många fler artister och låtar. Håll i hatten //Leif

2009-05-28 @ 17:11:05
Postat av: Fredd

När vindarna viskar mitt namn - Roger Pontare

Vindarna vänder oss - Fame

Vind - Ulf Lundell

Vem kan segla för utan vind - Trad.

2009-05-28 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0