Och Körslaget

2009.10.10 kl:22.57

Lördagens tv-sågning

Råkade bara se en liten snutt på Körslaget ikväll,
det är inte mitt favoritprogram direkt.
Blir mest irriterad och störd på dom så kallade "körledarna".
Dessutom tycker jag att programmet har ett otroligt lågt undehållningsvärde.
Jag undrar faktiskt vad TV4 håller på med, utbudet blir bara sämre och sämre.

Men är det inte lite komiskt att Kent Larsen som var med i
Robinson 1997 nu är med i Team Pontare i Körslaget?
Undrar om han verkligen var en av de 20 bästa av de 200 som sökte till den kören,
eller om det var hans "kändisskap" som gjorde att han fick en plats...

Jag kan kameran och känner mig trygg där.
Jag hoppas att min medverkan kan bidra till
att samla röster från gamla "Robinson"-fans



Kent i Körslaget

Så här "bra" lät Pontares kör ikväll.
Vem vill sitta och titta på sån't här i flera timmar en lördagkväll?
Som sagt, inget underhållningsvärde alls.


Kommentarer
Postat av: Pjoltas

Jag kollade på fotbollen..

Men du har rätt, tycker jag. TV4 måste jobba upp sig.

=)

2009-10-13 @ 13:10:52
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0