Pennlös

2009.10.04 kl:15.47

Den rena, städade skolan

För att se det positivt; vi har en väldigt fin, ren och välstädad skola.

Jag är nu på musikhögskolan och jag tänkte att jag skulle göra
min gehörsläxa som jag har tills imorrn. Men när jag kom hit så
insåg jag att mitt pennfack var hemma.

"Inga problem", kan man tänka.
"Pennor glömmer väl folk lite varstans", kan vara en annan tanke.
Men det kan jag säga, att det gör dom icke!
I alla fall inte på musikhögskolan...

Jag har spenderat de senaste 20 minuterna med att leta penna.
Jag har gått igenom alla våningar, i princip alla övningsrum.
Men jag lyckades, till slut hittade jag en penna!
Men det var banne mig inte enkelt.

Så nu har jag ju faktiskt inte längre någon ursäkt till att inte
börja med gehörsskiten...

Kommentarer
Postat av: Daniel

Stackars, att inte pennan kunde rädda dej, kämpa hurtigt!!

2009-10-07 @ 11:01:38
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0