Spikmatta

2009.10.17 kl:11.50

Oberäknelig...

Jag köpte en spikmatta för ett tag sen.
Och jag gillar den skarpt,
ibland.

Vissa dagar är det supergött och avslappande och allt
vad man kan tänka sig. Och vissa dagar går det verkligen
inte ligga kvar på mattan. Det kan t.ex. bero på när i
månaden det är och så... Men det som händer är iaf att
det blir mer och mer obehagligt, paniken kryper fram och
jag försöker att ligga kvar men det finns inte en chans.
Då kommer alla panikångestsymptom så att det känns
precis som att jag är på väg att få en panikångestattack.

Det var rätt länge sen jag fick en riktig attack nu,
så det är sjukt obehagligt att få dom symptomen...

Och sen nästa kväll kan det gå superbra och vara så
värt att ha köpt den där mattan.

Det kanske funkar att ligga på den 50% av gångerna jag försöker..
Suspekt ändå.


Spikmatta


Kommentarer
Postat av: Daniel

Är den bättre än den jag har? Jag har inte prövat nån än. Däremot så har jag sett att dom har kuddar med såna där piggar som det är på din matta. En sån funderar jag på att köpa. Vad glad jag blir att det är bättre med dig!

2009-10-17 @ 15:43:21
URL: http://danieljonasson.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0