Vad hände med TV-söndagarna?

2009.10.18 kl:16.20

Repriser

Det är söndag och man vill bara ligga i soffan och glo på TV.
Problemet är att jag tydligen börjat kolla för mycket TV.
Vet inte riktigt när det hände men uppenbarligen är det så
eftersom allt som går just nu är repriser av program jag redan sett.

Trean visar "Lyxfällan", fyran visar "Mammas pojkar" och
femman visar "Ugly Betty".

Och resten visar inget man vill se direkt.
Jag klarar mig ganska bra utan "Vem vet mest?" med Rickard Olsson..

Ganska tragiskt dock att jag blivit en sån TV-galning.
I somras såg jag på TV någon eller ett par gånger i veckan bara ju.
Jag håller på att förfalla...

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hade oxå sett allt i söndags, men det är inte förfall, det är bara att jag vilat i veckan tror jag..och jag gillar verkligen Betty, och lyxfällan, och arga snickarn och simon o tomas.. men jag tror att det kommer gå över om ett tag..eller?

2009-10-19 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0