Röksug

2009.09.27 kl:21.01

Stört sug

Det hände en konstig sak förut.
Jag var inne på Pressbyrån vid universitet förut och
när jag kom ut stod två personer där och rökte.
Det luktade så fantastiskt gott och jag fick ett sånt grovt
panikröksug, jag kände; JAG MÅSTE HA EN CIGARETT!

Detta är helt sjukt eftersom jag inte rökt sedan jag gick i högstadiet.
Kanske har jag provsmakat någon enstaka gång på någon fest,
men det är ändå säkert fem år sedan.
Jag brukar dessutom ha en massa åsikter om rökare,
och det är inga positiva saker, om man säger så.

Men jag ville verkligen gå in på Pressbyrån igen och köpa
ett paket cigaretter, men jag gjorde givetvis inte det.
Det hade varit sjukt idiotiskt.
Men jag var röksugen hela vägen hem.
Nu är det dock som bortblåst, tack och lov!

Kommentarer
Postat av: Daniel

Äh slafs choklad istället!

2009-09-28 @ 14:10:08
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Fredd

INTE okej! Jag vägrar att du ska bli en ny Johanna Pettersson!

2009-09-30 @ 23:04:57
Postat av: EmmaPQ

Men herre min je! Varför blir folk upprörda över detta? Jag har ju inte rökt, och ska inte röka!!!

2009-10-02 @ 14:17:55
URL: http://emmapq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0