Bokstavsordning

2009.09.12 kl:21.28

Sortera

Har just suttit och sorterat alla noter jag hade här hemma i nya pärmar.
Nu när dom är sorterade efter genre och bokstavsordning, har jag bara
alla noter som jag har i skolan kvar... Men det tar jag en annan dag.


Sorterade pärmar


Det jag funderar på är varför jag tycker sånt där sorterande är så roligt,
för det tycker jag verkligen och det har jag alltid tyckt..
Jag älskar att sortera och framför allt att sätta saker i bokstavsordning.
Jag kan sitta i timmar och greja med sånt här och det enda jobbiga är
att man till slut från träsmak i röven av att sitta på en hård stol hela tiden.

Jag kanske borde blivit bibliotekarie eller nåt annat yrke där man får
sortera och greja mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0