vfuvfuvfu

2009.09.08 kl:23.17


I Västerås kanske?

Irritationen över skolans hantering av VFU-platser har lagt sig lite nu.

Vi har just nu (från i lördags till klockan 00.00 inatt tror jag) sökperiod
till VFU-platser. För den oinvigde kan jag berätta att VFU står för
verksamhetsförlagd utbildning och det innebär alltså praktik, typ.

Idag på förmiddagen fanns endast två platser att söka för oss fem som
ska ha en sångplats på gymnasiet. Sen tillkom två platser (i Västerås
av alla ställen) och nu ikväll kom sista platsen upp, så jag har väl
egentligen inte rätt att vara upprörd längre. Nu finns alla platser uppe
och jag har sökt dom allihop såklart.

Hade det inte varit för att Västerås ligger 10 mil bort, och att det kostar
ca 100 kronor enkel resa att åka dit hade jag lätt valt det i första hand,
av den enkla anledningen att amandavardet, en fin bloggerska, går på
just den skolan och som jag har uppfattat det i hennes blogg, så går hon
estetiska programmet och hon sjunger, vilket då kanske skulle innebära
att man fick ha henne i sång. Känn på den..!

Här kan man läsa hennes blogg: http://amandavardet.blogg.se

Och jag kände mig även tvungen att lägga ut ett av mina favoritvideoinlägg som
hon har spelat in. Jag har liksom inte brytt mig om det förut, för det är så sjukt
många som uppmärksammat henne. Men skulle det mot förmodan vara någon
som missat henne så är det ju verkligen på tiden att ni får läsa, titta och lyssna!





Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, hoppas du får träffa henne!

2009-09-08 @ 23:53:27
URL: http://mejline.blogg.se/
Postat av: Fredd

HAHAHHAA!!!! Du det är ett måste! HEJA VÄSTERÅS! hehehe! Du kan ju försöka lära henne att ta ut tuggemit....

2009-09-09 @ 15:57:28
Postat av: Pjoltas

Sylvester är skitfint...ganska bögigt dock.

Det går inte att kommentera på ditt nya inlägg. Typiskt blogg.se

.

ha fint!

=)

http://pjoltas.blogg.se

2009-09-10 @ 15:34:11
URL: http://pjoltas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0