Där fick jag

2010.07.18 kl:22.05


Kommentera mera!


Jag fick en mycket rolig kommentar på det här gamla
blogginlägget från 16:e februari 2009:
http://emmapq.blogg.se/2009/february/utkast-jag-tankte.html


Kommentaren:

haha xD lustig.. min mamma hittade den här sidan och hon bad mig komma och kolla. vi blev alldeles skratt färdiga eftersom det är JAG som är Gaisela. Fast egentligen heter jag Felicia men mitt andra namn är Gaisela. Jag är inte alls egentligen så intresserad av fotboll men om det är något lag som jag hejar på då, då är det GAIS. Så det är inte så synd om mig med andra ord :P jag är ju 15 år nu och jag minns inte så mkt när jag blev interjuvad men jag minns att dom tog kort på mig och min pappa. hoppas att du kom på några bra namn :) //GAISela


Det var väl roligt!
Det var ju verkligen extremt länge sen som jag läste den där
tidningen i Göteborg. Ja, det måste ju varit 11 år sen förstås.

Men tur ändå att varken hon eller mamman verkade ta illa upp.
Jag skrev ju faktiskt i princip att föräldrarna var dumma.
Men tur också att hon håller på GAIS, annars hade det blivit lite jobbigt...

Känns ändå skönt att ha fått klarhet i det här nu.
Jag har funderat på den här tjejen lite då och då.
Skönt att hon verkar klara sig bra, trots sitt namn!

Förresten har jag också alltid undrat, och det har jag faktiskt
också tänkt på då och då, hur man uttalar det här namnet Gaisela.
Så det kanske mamma eller dotter kan svara på om dom skulle
råka läsa här igen. Är det betoning på A eller på E?
Är det som Gisela, betoning på första stavelsen, eller mer som Linnéa,
med betoningen på andra stavelsen?

Kommentarer
Postat av: The Fredd

Internet är ändå fantastiskt! Tänk att man man kan skriva en grej om nån helt okänd och så hittar den det! AWESOME!

2010-07-20 @ 01:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0